-
Regulamin
- regulamin -
Korzystanie z serwisu sklepu www.flyshop-24.pl jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
Sklep internetowy działający pod adresem www.flyshop-24.pl jest własnością fundacji AKROMOVE NIP: 8992999346, KRS: 0001118423, ul. Szybka 5, 50-421 Wrocław tel. 506101332.
Określenia używane w dalszej części Regulaminu:
Sklep internetowy - sklep działający pod adresem www.flyshop-24.pl, oferujący towary za pośrednictwem sieci Internet.
Czas realizacji - czas, jaki sklep internetowy wyznacza na skompletowanie zamówienia i przekazanie go do wysyłki.
Dni robocze - dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Kupujący - osoba fizyczna dokonująca zakupu w Sklepie Internetowym.
Podmiot realizujący płatność - zewnętrzny podmiot pośredniczący w płatności przy użyciu przelewu elektronicznego, przelewu bankowego lub karty płatniczej.
Kurier - zewnętrzny podmiot realizujący dostawę zakupionych towarów na adres wskazany przez kupującego w zamówieniu. Kuriera może wybrać Klient w toku składania zamówienia.
Siedziba sklepu - miejsce przygotowywania zamówień złożonych przez Klientów.
I Oferta
-
Informacje znajdujące się na stronach Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
-
Kupujący składając zamówienie poprzez stronę internetową flyingrose.pl, zgadza się na kupno wybranych towarów na zasadach określonych w opisie danego produktu.
-
Wszystkie towary oferowane przez Sklep Internetowy są fabrycznie nowe, wolne od wad oraz legalnie wprowadzone na polski rynek.
II Składanie zamówień
-
Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z Regulaminem oraz akceptacja jego warunków.
-
Zamówienia poprzez stronę internetowa www.flyshop-24.pl można składać przez całą dobę.
-
Złożenie zamówienia równoznaczne jest z zawarciem umowy sprzedaży ze Sklepem Internetowym.
-
Kupujący dokonuje zamówienia przechodząc przez kolejne punkty:
-
wybranie zamawianych produktów
-
wybranie sposobu dostawy i płatności
-
wskazanie adresu dostawy, opcjonalnie: danych na jakie ma zostać wystawiona faktura
-
zatwierdzenie zamówienia z akceptacją regulaminu Sklepu Internetowego
Kupujący zmienić zamówienie lub anulować je do momentu zrealizowania zamówienia (to znaczy do momentu wysłania zamówienia do Klienta). Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
III. Realizacja zamówienia
-
Czas realizacji zamówienia nie zawiera w sobie czasu potrzebnego na dostarczenie przesyłki przez Kuriera.
-
Czas dostawy zależy od wybranego sposobu dostawy.
-
W przypadku zamówienia złożonego z towarów o różnym czasie realizacji zamówienie może być realizowane w ciągu najdłuższego z podanych czasów realizacji.
-
Płatność przelewem wydłuża czas realizacji o czas potrzebny na zaksięgowanie przelewu.
-
W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Sklep Internetowy może odstąpić od realizacji zamówienia w terminie trzydziestu dni od dnia jej zawarcia.
-
Jeżeli z powodu braku towaru w magazynie oraz problemu ze sprowadzeniem towaru niemożliwa będzie realizacja zamówienia w określonym czasie Sklep Internetowy zobowiązuje się do kontaktu z Kupującym (poprzez e-mail podany przez Kupującego lub telefonicznie), oraz wspólnie z Kupującym dokonuje dalszych ustaleń w sprawie zamówienia.
-
W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
IV Dostępność towarów
-
Obecność produktów w ofercie Sklepu Internetowego nie jest tożsama z jego dostępnością i możliwości realizacji zamówienia.
-
W opisie poszczególnych produktów znajduje się informacja o dostępności towaru oraz przewidywanym czasie realizacji zamówienia.
-
Brak zamawianego towaru w magazynie Sklepu Internetowego uniemożliwia zrealizowanie i dostawę zamówienia.
V Formy płatności
-
Płatności za zamówione produkty można dokonać za pomocą przelewu elektronicznego, bankowego lub karty płatniczej. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu płatności przez bank lub podmiot realizujący płatność (Blue Media S.A.).
-
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
-
Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność karty płatnicze: Visa, Visa Electron MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
VI Dowód zakupu
-
Akceptując Regulamin Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez Sprzedawcę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119).
-
Sklep Internetowy ma również prawo do wystawiania i przesyłania faktur w formie papierowej.
-
Sklep internetowy gwarantuje autentyczność faktur.
-
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane Kupującego wskazane przez niego przy rejestracji, jako właściwe do wystawienia faktury VAT.
-
Klient jest uprawniony do wycofania akceptacji zgodnie z § 3 ust. 4 rozporządzenia w drodze pisemnego oświadczenia woli na adres: AKROMOVE, ul. Fabryczna 19 50-421 lub elektronicznie na adres mailowy sklepu flyfitnesspoland@gmail.com
-
W przypadku braku wyrażenia chęci otrzymania faktury sklep może wystawić klientom indywidualnym dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego.
VII. Ceny
-
Ceny wskazane w ofercie Sklepu Internetowego podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
-
Dla Kupującego wiążącą ceną jest cena towaru obowiązująca w chwili składania zamówienia.
-
Kupujący ponosi koszty wybranego przez siebie sposobu dostawy według cennika Sklepu Internetowego dostępnego w zakładce “Czas i koszty dostawy”.
-
Po wybraniu formy dostawy oraz płatności Kupujący uzyskuje dostęp do informacji o całkowitej wartości zamówienia.
-
Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach produktów znajdujących się w ofercie, ogłaszania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży oraz zmian w ofercie produktów dostępnych w Sklepie Internetowym .
VIII. Koszt dostawy
-
Koszty dostawy określone są w zakładce “Czas i koszty dostawy”. Zostają one doliczone automatycznie do kwoty zamówienia po wybraniu sposobu dostawy i płatności.
-
Wskazane w cenniku koszty dostawy obowiązują zamówienia realizowane na terenie Polski. Dla zamówień wysyłanych poza granice kraju koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie.
IX. Odbiór przesyłek
-
Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia stanu i zgodności towaru w obecności Kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek szkód lub braków należy sporządzić protokół (wg druku posiadanego przez kuriera).
-
W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko gdy usterka zostanie odkryta w obecności pracownika firmy kurierskiej.
X. Prawo odstąpienia od umowy
-
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), Kupujący będący osobą prywatną ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Rezygnacji można dokonać ze wszystkich lub części zamówionych towarów.
-
Klient może także wymienić towar na inny w czasie 14 dni od daty otrzymania zamówienia. W przypadku, gdy wymieniany towar ma niższą cenę niż towar, który Kupujący chce docelowo otrzymać, Kupujący jest zobowiązany wpłacić różnicę kwot na rzecz Sklepu Internetowego. W odwrotnym przypadku Kupujący może starać się o zwrot różnicy w cenie na wyznaczony przez siebie rachunek bankowy.
-
W celu odstąpienia od umowy lub wymiany towaru klient jest zobowiązany wypełnić formularz dostępny w zakładce “Zwroty i reklamacje” .
-
Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
-
W przypadku odstąpienia od umowy Sklep Internetowy zwraca Klientowi koszt zwracanego produktu. Zwrot środków pieniężnych dokonywany jest niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego towaru, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu towaru.
-
Zwrot płatności dokonywany jest na wskazany w formularzu rachunek bankowy. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
-
Klient może zostać wezwany do pokrycia kosztów zmniejszenia wartości zwracanych produktów jeśli wynika to z korzystania w inny sposób niż sprawdzenie cech i funkcjonalności towaru.
-
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadkach wymienionych w art. 38 ustawy o prawach Konsumenta, tj. w szczególności w przypadku kiedy przedmiotem umowy jest towar wyprodukowany na specjalne zamówienie klienta, niedostępny w regularnej sprzedaży.
-
Zwracane produkty powinny zostać odesłane w niezmienionym stanie, w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu.
-
Zwroty należy przesyłać na adres: AKROMOVE ul. Fabryczna 19 53-609 Wrocław.
-
Zwrotów nie należy przesyłać za pośrednictwem Paczkomatów Inpost.
-
Sklep Internetowy nie przyjmuje zwrotów przesłanych paczką/listem za pobraniem.
XI. Reklamacje towarów
-
Produkty oferowane przez Sklep Internetowy są oferowane bez wad.
-
Zakupiony w Sklepie Internetowym towar Klient może reklamować za pośrednictwem sklepu.
-
Obowiązuje ustawowe prawo odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej (rękojmia za wady) w zakresie określonym w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
-
Sklep Internetowy przyjmuje odpowiedzialność z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru.
-
Aby zareklamować towar należy wysłać reklamację na adres: flyfitnesspoland@gmail.com i przesłać towar wraz z załączonym Formularzem na adres AKROMOVE ul. Fabryczna 19 53-609 Wrocław.
-
Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia reklamowanych produktów na podany wyżej adres.
-
W przypadku stwierdzenia wady bądź nieprawidłowości produktu niewynikającej z winy Klienta Sklep Internetowy zobowiązany jest do naprawienia wady produktu, wymiany produktu na wolny od wad lub zwrotu kosztów produktu.
-
Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o rezultatach złożonej reklamacji.
-
Jeśli wada powstała na skutek błędnego użytkowania produktu przez klienta Sklep Internetowy ma prawo rozpatrzyć reklamację negatywnie.
-
Zakres odpowiedzialności Sklepu Internetowego względem Klienta, w przypadku stwierdzenia wady sprzedanego produktu, określony jest przez obowiązujące przepisy prawa.
-
Reklamacji nie należy przesyłać za pośrednictwem Paczkomatów Inpost.
-
Sklep Internetowy nie przyjmuje reklamacji przesłanych paczką/listem za pobraniem.
-
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
XII. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych użytkowników sklepu
-
W celu korzystania ze Sklepu Internetowego niezbędne jest podanie swoich danych osobowych przez Klienta. Poprzez akceptację regulaminu sklepu Klient zgadza się na przetwarzanie danych osobowych.
-
Administratorem danych osobowych Użytkownika Sklepu jest AKROMOVE. Administrator przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. („RODO").
-
Dane osobowe Klientów są przetwarzane m.in. w następującym zakresie:
-
w celu zrealizowania złożonych przez Klienta zamówień;
-
w celu założenia i prowadzenia konta w Sklepie Internetowym;
-
w celu przeprowadzenia czynności związanych z procesem zwrotów i reklamacji;
-
w przypadku wyrażenia przez Klienta specjalnej zgody w celu wysyłania informacji handlowych za pośrednictwem poczty elektronicznej. Informacje mogą dotyczyć aktualnej oferty sklepu, akcji promocyjnych itd.. Zgoda ta nie jest niezbędna do dokonania zakupów w sklepie Internetowym;
-
w celu wyświetlania podczas zakupów zindywidualizowanych komunikatów marketingowych, opartych o analizę zakupów dokonanych przez Klientów sklepu;
-
dla potrzeb prowadzenia wewnętrznej statystyki Sklepu Internetowego;
-
w celu dochodzenia przez Sklep Internetowy roszczeń lub obrony przed roszczeniami kierowanymi przeciwko Sklepowi Internetowemu oraz w celu zapobiegania lub wykrywania oszustw.
-
-
Odmowa podania danych osobowych równoznaczna jest z niemożliwością dokonania przez Klienta zakupów w Sklepie Internetowym.
-
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta przez Klienta w każdym momencie. Nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych sprzed cofnięcia zgody.
-
Sklep internetowy udostępnia dane podmiotom biorącym udział w realizacji złożonego przez Klienta zamówienia.
-
Dane osobowe mogą być przetwarzane przez Sklep Internetowy nie dłużej niż przez 10 lat od dnia udzielenia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
-
Sklep Internetowy stosuje odpowiednie zabezpieczenia zmniejszające ryzyko wycieku, dezintegracji lub zniszczenia danych osobowych.
-
Na zasadach określonych w RODO klientowi przysługują następujące prawa w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych: prawo dostępu do danych, ich aktualizacji, prawo żądania przeniesienia danych, ich usunięcia, zgłoszenia sprzeciwu co do przetwarzania danych oraz prawo żądania ograniczenia ich przetwarzania.
-
Klient ma prawo zgłosić skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w związku z przetwarzaniem danych osobowych Klienta przez sklep Internetowy.
XIII. Postanowienia końcowe
-
Produkty prezentowane na stronach Sklepu Internetowego flyshop-24.pl nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
-
W sprawach nie określonych przez niniejszy regulamin należy stosować odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub przepisów innych aktów prawnych.
-
Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez AKROMOVE w ramach flyshop-24.pl będą rozstrzygane przez odpowiednie organy.
-
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.